نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1154
-
الف
+

«کبیر حسینی» و «امید حسینی» بهترین آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» از نگاه مردم

همزمان با به پایان رسیدن مسابقه بزرگ «نواهنگ» تندیس خواننده منتخب مردمی به «کبیر حسینی» و «امید حسینی» رسید.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» عصر امروز 18 جوزا/خرداد 1400، با حضور چهره های برجسته فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنان داوران و اشتراک کنندگان این رقابت استعدادیابی در تهران برگزار شد.

در این برنامه پرشور، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم هیات داوران، خواننده برتر منتخب مردمی نیز معرفی و تقدیر شد.

بر این اساس، با به پایان رسیدن مهلت رای دهی مخاطبان به اشتراک کنندگان مسابقه بزرگ نواهنگ، براساس آراء تجمیعی پیامکی و اپلیکشین آقایان «کبیر حسینی » و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تندیس و لوح تقدیر منتخب مردمی و هدایای این بخش به هر دو نفر اهدا گردید.

نواهنگ

همچنین در پایان این مراسم از دیگر اشتراک کنندگان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» تقدیر به عمل آمد.

نواهنگ

گفتنی است «کبیر حسینی» علاوه بر کسب عنوان برگزیده مردمی، پیش از این در مرحله فینال رتبه اول برگزیده هیات داوران مسابقه نواهنگ را نیز به دست آورده بود.

نواهنگ

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

این مسابقه که برای اولین بار از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهاجرین افغانستانی در ایران تولید شد،  استعدادهای برتر حوزه موسیقی مهاجرین را در قاب شبکه جهانی آی فیلم 2 به چالش کشید. 

48 تن برای رقابت در پروسه اصلی نواهنگ گزینش شدند و در بخش مقدماتی در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

 در مرحله مقدماتی این مسابقه ۴۸ نفر در ۱۲ گروه 4 نفره به رقابت پرداختند که در نهایت 12 نفر به شمول سید حسین حسینی، بصیر فیضی، احمد جیلانی، ادریس احمدی، حبیب الله احمدی، امید حسینی، محمدرضا قربانی، عظیم حکیمی، رامین بارکزی، مهدی حسینی، علی خوشبین و کبیر حسینی به مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ نواهنگ راه یافتند.

در بخش نیمه نهایی نیز به ترتیب «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» موفق شدند به فینال مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است، برنامه تلویزیونی مراسم اختتامیه نواهنگ شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) از این رسانه تلویزیونی به نشر می رسد.

نظر شما
ارسال نظر